sobota, 14 marca 2015

Zanudzający post E.V.E.R.


CZECHO :C
Dziś nie jestem w humorze....
Ech....szkoda gadać.
Mam nową Listę
Kupisz coś ludku xd??
Hah ;-;
pół nocy nie spałam z powodu
1 osoby....
bardzo ważnej...
przynajmniej dla mnie....
tak  to w życiu jest ;-;
bd ryczeć ;-;
nie no ale wczoraj Seba mi humor
trochę poprawił
trza przyznać ;-;
SEBBBBAAAAA
kuffa czemu cie nie ma :C
Seba to mój naj jak coś >.<
ŻEBY NIE BYŁO xD
ech....
Wgle u nas cały czas deszcz leje ^^
ALE SŁIT DESZCZYK :3
Odwala mi -.-
Tia...
Post bez sensu cn?
Zaproście moją SIS to znaj...
Nick : Scarlett Blue
Jest piękna wiem ^^
Natiś ma dopiero 9 lat nie zwracać mi tu 
uwagi na jej ort >.<
W najbliższym czasie postaram
się poprosić Paulę o Wywiad :3
Paula - Lolinkassi
^^^^^^^^^^^^^^^^
Też do redaktorek...
Chcę aby Ala wróciła do nas
pod waruneczkiem że będzie
pisać co najmniej 1 posta tygodniowo co wy na to :3?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Fajnie by było gdyby wróciła :)
Było by nas więcej !

marta pisze...

Spox xd Ja ją lubiłam ale jakoś tak nie pisała ostatnio ..