wtorek, 10 marca 2015

Przeprosiny ;-; // NOWE CIUCHY !!!! XD

Siemsooooon O.o

Z tej strony Wasz Kochana Korusia .___.

Chyba muszę się pochwalić, że dzisiaj z okazji Dnia Kobity (XDD) byłam z klasą na pizzy xD Zamiast lekcji c; Zazdro? No raczej :D

Ahh, jakie urwanie głowy, Matko świętaa -.- No, muszę zdać "test" na tego bloga xD Tak, tam też piszę. Ale nie jestem pewna , czy mnie nie wywalą .. No sorry, muszę napisać 5 postów tam do frajdeja xD Loool xd

Huhuhuhuh xD (co to było huhuh ?! xD normalnie wft ;_;) jutro mam kolejny (ahh, kolejny ;-;) test . Z anglika . Mam dobre oceny . Z anglika . Czyli . Nie muszę się . Uczyć xD Nie noo, coś tam se powtórzę C: 

Dobra, a więc tak; zróbta se nową lalkę na emespe *w* Zajezajezaje. Biście XDD.




A nazywam się Tinaaa pl zapraszać !!!!!! x-o

I pewnie Was zaprosiła ta cała Pixi Star. Tak, mnie też c:

Wg mnie ta zmiana jest całkiem spoczko :)




Brak komentarzy: