piątek, 27 marca 2015

Piszę z nudów xdd | The Best Msp ! x1x


Siesiesiesiemaa ^,^


Pewnie zaczęłabym pisać wcześniej ale mama zawołała mnie na obiad. Ahh, pyszne spaghetti c;
A kto pisze? A no ja. Marta.

Robię właśnie wspaniałe zadania z wielkanocnego msp ;-; Jakie mądre te zadania ..
Nie chcę sb narobić siary ._. No, patrzcie na wspaniałe zadanie XD


A jakie mądre :'D Einstein by na to nie wpadł xddd.




Niedługo będę więcej pisać, serio xd Bo nadchodzi Wielkanoc , moje ulubione święto xd Ja się właśnie urodziłam w Wielkanoc :D.

Macie tylko serię i już spadam.



The Best Msp ! x1x

1. Ubranie
2. Animka
3. Tło
4. Film
5. Artbook
6. Temat
7. Zdjęcie
8. Rzecz
9. Look
10. Pokój

TOTAL
+
PODSUMOWANIE



1. Ubranie


Bluzka ''Zayn 4ever"? :o
To się chyba nawiązuje do 1d. Coś mi się zdaje.
No cóż, ale bluzka sama w sobie jest ładna, ma w sobie
to coś. Można oczywiście zamaskować napis/ serce,
albo zmienić wszystkie kolory. Jest ładna i w sumie nawet tania.
*oczywiście nie liczę tych plakietek z delfinami*
*nazwa taka sama tyle że z wykrzyknikiem. znajduje się
w naszym najnowszym konkursie*


2. Animka


Animacja o nazwie ''Mad Laughter'' -
czyli po prostu - ''Dużo Śmiechu''.
Nawiązuje się do Prima Aprilis, nie das się
jej użyć w każdej chwili (w przeciwieństwie do
póz :D). No, jednak ta anima mnie 
rozbraja xD Puśćcie ją sobie. W sumie nie wiem co o
niej myśleć ;\


3. Tło


Tło prezentuje się znakomicie c:
Jest, jednym słowem preśliczne. So sweet XD.
Kosztuje ono 450 sc. Szkoda, że nie taniej ..
Ale i tak dobrze się sprzedaje.


4. Film


''Nie bij mnie, mamo!'' i coś tam xd
Pewnie jakiś dramat. Ale ja najbardziej lubię 
horrory :p Chociaż pewnie ten film też jest spoko.
Dzisiaj na pierwszym miejscu jest właśnie ten film
 o ponad 5000 wyśwtl. Ale .. kolejny taki pomysł, coś
w tym stylu ''mamo, nie kochasz mnie?'' . Dużo 
już tego było.


5. Artbook


Jesteś pełnoletni? XDDD
Kuurde, no to nieźle.
Pomysł - zajebisty (że tak się wyrażę :3)
Czyli mamy dorosłych na msp ;o
Gdybym musiała wybrać, to like ;)
Jeszcze raz, świetnie !


6. Temat


Współczuję osobie, która to napisała :c
A co mi tam, dałam Ap'a :D
Wątek ma [teraz] 1089 komów T.T 
Hah, napisany pół roku temu ..
To WSZYSTKO zmienia.


7. Zdjęcie


Zdjęcie w top mojej ... znay.
Tak, zaprosiłam Sarę (tak ma na imię) już 
na początku mojej gry. A co do zdjęcia , 
wiadomo, że ściema. Ale cóż. Ludzie są głupi i wierzą
we wszystko :3


8. Rzecz


Nie wiem co to jest :\ Ale wydaje mi się to
dziwne.. Do czego to służy i jakich jest rozmiarów?
Kup tą taniochę to się przekonasz c; Jedyny
plus. Tanie i tyle.


9. Look


Piękny *o* xMelodies się postarała.
Wiem, tylko 51 love it? Ale wzięłam
''looki utworzone w tym tygodniu''. Na jeden
tydzień to i tak dużo ! Wszystko pięknie !
Tylko te czarne usta psują ... Gdyby nie to ,
ideał.


10. Pokój


No, pokój jest piękny. Nic dziwnego, że na
pierwszym miejscu ;) Ale, ale. Usunęłabym te
zabawki z przodu. Wada jest taka - zawalone
pomieszczenie. Tu nie pasuje ten robot niebieski najbardziej.
Taki, taki, dziwny. Do kanap się nie przyczepię, bo są 
boskie *O* Zbędny za to jest ten napis MSP.


TOTAL :
1. 10/10
2. 8/10
3. 10/10
4. 7/10
5. 9/10
6. 6/10
8. 4/10
9. 9/10
10. 7/10

70
(o ile się nie mylę c:)

Czyli równo 7/10 punktów !!!
Świetnie !


Następna taka seria będzie za 2 tygodnie :)




Podobał się Wam post? No ja myślę :p

Aha, jeszcze jedno;
JEŚLI CHCECIE MNIE W ZNAJOMYCH, ZAPRASZAJCIE NA: Tinaaa pl


Pa :)

~ Marth' / Kora <3

Brak komentarzy: