wtorek, 24 marca 2015

Jakie lagi + MOJA ROCZNICA NA MSP !!! + uni???

Hejciaa xd xd xd


Dziś moja pirsza rocznica na emespe :'D Pirszoroczni za mną :'D

Eeeeeeeee makarena makarena :p O piękna piosenka XDDD



Ale lagi, Boshu Święty ;_; Chciałam zobaczyć moje zdj , niestety ładują się od 10 min i nic ._. 
A wreszcie poszło xd Moje zdjęcie z zaćmieniem - 76 lajków :O wtf ? ;-; 

Wooooooooooooow c; Wreszcie stał się cud świata :'D

Ale, po co ja tyle ględzę , jeszcze się nie zamknęłam ;xx Wstyd na cały bluug ;x


Ale, ale, Aleksandra ,

Wiecie, że w czwartek będzie tydzień uni? 
Czekajmy, aż dzieci z zerowymi lvl'ami będą łaziły po chatroom'ach ;--;

Uzbierałam prawie 5k na tę świętą okazję :D 



Niedługo mija termin konkursu a Wy w tyle x-o Postarajta się x-o
Chcecie ten konkurs? 
No to >KLIK<


A za niedługo kolejny konq ode mnie. Więc czekajcie c;



Dobra, spadam . Do biedry XDDDDD

A tak wgl gra ktoś w DTtS ? Nikt ? Szkoda :c


Paa xd

~ Marth'


Brak komentarzy: