środa, 11 marca 2015

Jak chcę wyglądać :P + Nova Lista Życzeń.

Otóż to :3
Paczajta i nie gadajta x-o !!!!!!!!!



Ładnie, prawda? c: Zastanawiam się również nad tym;



W każdym razie to lub to ^^ Piknie po prostu .. Ust nie zmieniałam, one są idealne!! :D Chciałam się troszkę upodobnić do mojej pewnej znay XDD.

-------------------------------------------------------------------

Dobra, co ja tak gadam bez sensu .. Jak jakiś żul, no :'D


O mój Boshee , właśnie dostałam pozdro od Ali, jejuu dziękuję <33

Hah, mam teraz równo 7k starcoins'ów ;-; xDD



Ale, przejdźmy do rzeczy.
Tak se siedziałam przed kompem i myślę;
''Może zrobię nową listę ż. ?''




Kupicie coś? :)
Byłabym wdzięczna xd

-------------------------------------

To ja kończę,
muszę kupić To Nie Książkę XDD


Ahh, Szeknajcie :')

XDDD



Brak komentarzy: