sobota, 14 marca 2015

Hot or Not redaktorek !

Chejcia ♥ Takk wiem , wiem ..... jestem tu nowa ale zawsze chciałam zrobić " Hot or Not " ale nie miałam uczestników , więc wybrałam nasze redaktorki ! Więc będzie takk :
  1. Zoe
  2. Kora
Siebie nie będę oceniała bo mam mało czasu .
Będę oceniała najnowsze looki ! Więc zacznijmy od Zoe !


Twarz : *o* Cuddoo *o* Barzo podobna do mojej ! 10/10
Włosy : Ładne ładne ... 9/10
Góra : Ładna sukienka pasuje do całości 9/10
Dół : Niema ! Ale i tak ładnie! 10/10
Buty : No nawet , nawet ale nie za bardzo pasują do looka 9/10
Dodatki : No fajne ale ich za mało tak trochę pusto 8/10
Kolory : *o* Piękne *o* Tak limonkowo *o*  10/10
Wynik : 65/70 Bravo !
Teraz nasza Kora !
Twarz : * Piękna *o* 10/10
Włosy : Bardzo ładne włosy ! Skąd je wzięłaś ? 10/10
Góra : Nie za bardzo mi się podoba :( 5/10
Dół : Nawet fajne te spodnie ! 8/10
Buty : Strzał w dziesiątkę ! 10/10
Dodatki : Nie lubię tych tatuaży ale do tego look'a pasują
a ta czapka to chyba unikat , nie ? Ale też pusto z tymi dodatkami ! 5/10
Kolory : Takie emo *o* 10/10
Wynik : 58/70 Dobrze !
 
 
To pa muszę kończyć !
 
 

Brak komentarzy: