sobota, 7 marca 2015

Hakerzy Na MSP


Cześć Ludziki ;3
Jak widać po tytule posta ^^^
Dziś popiszemy troszku o ,,Hakerach" na MSP.
Czy hakerzy naprawdę istnieją?
Na MSP? Nie Little Lady. Na MSP nie. Tylko dzieci podające się za nich oraz ludzie którzy twierdzą że zostali zhakowani np. prze Anonymus.
Ale chodzą pogłoski że kiedyś na MSP na prawdę byli hakerzy. Jednak modzi coś tam zrobili i haki się wycofali. Jak mówiłam chodzą pogłoski że haki powracają...W tak zwaną ,,Noc Hakerów" w naszej grze.
Little Lady...co to noc hakerów?
Troszkę poszukałam w necie. Dodam tu też informacje z tego co mi wiadomo.
Noc hackerów - dzień wymyślony przez użytkowników do straszenia innych graczy. Taka noc nigdy się nie odbyła i nigdy się nie odbędzie - jest to całkowity wymysł użytkowników MSP. To taki koniec świata MSP - wiele zapowiedzi i szumu wokół końca świata, ale za każdym razem nici z niego. W tę noc niektórzy użytkownicy tworzą konta z nazwami hakerów, np. Anonymous, Grim reaper itp.
Według nich, taka noc odbywa się 15 dnia każdego miesiąca od 21.00 do 6.00 (albo inaczej)
Mimo to, za każdym razem wiele osób się nabiera i osoby, które to nagłaśniają mają niezły ubaw. Niektórych cieszy fakt, że gdzieś przed komputerem siedzi nastraszone dziecko..
Tak.... 
Z tego co mi wiadomo Noc Hakerów Odbywa się raz w miesiącu. W tedy haki wchodzą na swoje konta i hakują pierwsze leprze osoby. 
DATY NOCY HAKERÓW i opinie ludzi
Noc hakerów jest 10 lutego.Zawsze na początku lutego Wystarczy że nie wejdziesz na kompa od 22-6 i już :) Rok temu mi skradziono konto :( Polska hakerka to Tokyo (To nie jest ta z 4 lvl na msp) Ona ma konto niedostępne dla innych.Kradnie tylko duże lvl. I NIE ubieraj starych ciuchów! Wtedy będzie wiedzieć że się chronisz i ci ukradnie konto (Specialnym programem czy cos) Moja koleżanka rok temu była bliska skradzeniu konta.Tokyo napisała jej takie zdanie "danger you are in danger beware"` i zaprasza do znaj.! Nie odpisuj jej (jesli juz bd na komputerze) i nie akceptuj bo wtedy bedzie Ci chodzic po domu i automatycznie wylogujesz się z Msp i już nie wejdziesz. Teraz Msp wysyła takie wiadomości:Drodzi gracze. Informujemy że 10 lutego jest noc hakerów.Najczęściej są kradzione konta z wysokim levelem.Nie ubieraj starych ciuchów i nie zostawiaj pustego dymka ponieważ haker będzie wiedział ,że się bronisz.Proszę o największą ostrożność jeśli chodzi o Tokyo.Jest to Polski haker.Wysyła wiadomośc o treści:danger you are in danger beware i zaprasza do znajomych.Nie akceptuj!Ignoruj ją! Prosimy zachować ostrożność w godzinach od 22-6.W poważeniem MovieStarPlanet .
Kiedy-chyba 10 lutego bo tak mi koleżanka mówiła. (Dzisiaj) 
Jak się ochronić-
Nie ubieraj ciuchów z początku
Jak masz np. od 10lvla i wyżej nie pisz pustego statusu, bo hackerzy będą wiedzieć, że się chronisz
Jak będą Ci coś pisać np. po ang. NIE ODPISUJ I NIE PRZYJMUJ 
Jak zobaczysz kogoś bez nazwy w chat roomie najlepiej wyjdź 
Nie przyjmuj podejrzanych np.z maską, tych którzy mają animke z nożem itp.
Pamiętaj że hackerzy to mągą być dzieci które myślą że nastraszą dorosłych -,-
Podobno usuneli z MSP hackerów tak jak:TheDolly Samotniaa itp. 
Nwm co jeszcze napisać nic mi do głowy nie przychodzi XD 
Zapraszać do znaj login PrzeSlodka112233 
Chyba pomogłam. :)
no to takie cuś :)
A przechodząc do haków.
The Clown
Jest najlepszym przyjacielem the dolly na którą nie da się kliknąć. ma w opisie  " If you go down to the woods today you better not alone " To znaczy Jeśli pójdziesz do lasu  lepiej nie sam gdy zhakuje kogoś to osoba zhackowana ma ctr to samo.
Spróbujmy wyszukać w znajomych The Clown'a
Ta....nie mg załadować zdjęć więc może ściągne z jakiegoś bloga :D
 piękny cn?
THE DOLLY
Jak wspomniałam najlepsza przyjaciółka the clown. Jej login kojarzy się nam z lalką tak też jest ubrana ma unikatową chyba sukienkę i ma maskę. Trochę mnie przeraża. ;/
Dziwne. Nie da się kliknąć na The Dolly xox a tu mamy taką Dolly bez Clowna w naj O.O
 << OMG!!!!>>> 
Przeważnie w statusie Dolly ma ,,Zabawki wyszły się pobawić (d)" Ustawia tak gdy kogoś ,,zhakuje"
P!ZZA
To niezbyt popularna hakerka. Nie da się jej wyszukać w przyjaciołach słyszałam że gdy kogoś zhakuje to ustawia sobie ich w najlepszych przyjaciołach. Mało mam na jej temat informacji.
Więciej mi się nie chce ;c
Taaaa....
No to na razie na tyl;e :D

~ZOE

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tamten The Clown Nie jest prawdziwy bo da sie go wyszukać

Anonimowy pisze...

A ja słyszałam że noc hackerów jest 19 dnia miesiąca!

Unknown pisze...

The Dolly nie jest groźna. Gadałam z nią dużo razy i to nie jest żadne zagrożenie

Unknown pisze...

The Dolly nie jest groźna. Gadałam z nią dużo razy i to nie jest żadne zagrożenie

krzysia pisze...

boje sie już =/ ale naprawde mojej kol ukradli konto 10 lutego ja za 17 dni wtedy mam uro boje sie :"(

Unknown pisze...

Mi ukradli konto... Nazywalam sie Kwiatkowa1011

Unknown pisze...

Kwiatkowa ma konto. I nie myśl że Ci ktoś uwierzy.

Anonimowy pisze...

Noc hakerów jest 20 sierpnia, i na plaży była Anonymous!!!

Anonimowy pisze...

Tak po pierwsze - hackerzy istnieją NAPRAWDĘ i jest jeszcze tysiące innych hackerów... np. Grim Reaper (później Black girl GR a teraz Vivian), Anonymouse, The Pony, The Bear, Samotniaa, Chery loves you, Pigeon itd. Polecam o nich napisać to będzie ściągało innych do twojego bloga :)

Unknown pisze...

Ja mam urodziny 15 sierpnia O.o urodziłam sie w ,Noc Hakerów':D