piątek, 27 marca 2015

Happy! xD. Ściema? ;_;, komplet, konkurs, nowa seria? Wiggle wiggle wiggle :O

Mam wielkie lagi >-< Wielkie i to jakie .-.
Mam głupawkę , od razu mówię 0.0

Wczoraj był nasz słynny kiermasz w szkole ^^ Zarobiliśmy 400 zł w parę godzin ! :D Oczywiście Adam musiał ukraść jajko -.- Nie no, żarcik :') Ale, to przecież blog o grze, trzeba o niej pisać :3


Po pierwsze, ściema z unikatami . Nigdzie ich nie ma D: Nigdzie D: Ale ja tam mam swoje sposoby na unikaty ;D
Chciałam za to zrobić ''unikatowy komplet'', który może kupię :) I proszę NIE KOPIOWAĆ . Jeśli kogoś zobaczę, od razu blok. Więc lepiej uważajcie.


Pamiętacie o moim konkursie? Termin mija 30 MARCA.

Takie wtrącenie w środku notki T.T No super.



No ale, ale, będę mieć nową serię (a może dwie :D) :3
Czyli;

  • The Best Msp !
  • HOTorNOT - krytyk modowy.
I z innymi seriami kończę. Tak, wiem. Ja zawsze zaczynam i nie kończę.. Taka jestem :3 Chcę Was upewnić, że ''części'' drugiej serii będzie ok. 5. Z TBM (The Best Msp ;-;) może być różnie :3 No wiecie ^-^


PIIIIIIIIP ! IDĘ NA JAJECZQO ! Z/W.

No to jestem :3



Zrobię chyba niedługo wielkanocny konkurs :D Co Wy na to? Kategorie mogą być 2-3, .. Co ja się wypowiadam ;x


Dobra, komplet macie poniżej ^^ Tam na końcu XD
Nie, kompletu nie mam, nie chce mi się. WIELKI LEŃ TO JA.



Posta zaczęłam pisać wczoraj ale ja (jak to ja ;-;) musiałam wszystko pochrzanić solą i pieprzem (xdd). Nie no, żart. Ostatnio przyszedł dziadyga z Vectry i nam (znowu .. ) łajfaja zmienił. Jaki znowu dziadyga, to mój wujek ^-^ . I nam jeszcze gorzej necik chodził. Skończyłam pisać (przy jajcu, bo wczoraj jadłam jajko sadzone. Świeczka dla Filipa [*]) no i chciałam już skończyć i tylko logo wkleić a tu białe tło i strona jest niedostępna ;_; No to już po poście ._. Włażę na bloggera dzisiaj a tu zapisane c; Cud Boży c':






Będziemy kończyć xdd
Szkoda, że na razie loga nie mam. Ale poprosiłam AmyeBrook żeby mi zrobiła ^^ Ona ma jeszcze główne konto, i pisze na blogu Nat ;) Ale nie pamiętam jak się nazywa xD


To Paa !

~ Marth' / Kora <3



Załapał się pasek B) Dżudżudżu B)


Brak komentarzy: