sobota, 7 marca 2015

Hack na msp ??? :O Tutaj się dowiesz więcej ..

Heeeeeejj *u* 

Niom, znacie Odseparowana ? A więc było taak .. xD Dobra, wchodzę se na forum, paczam a tu kurde kolejny hack ;-; Odseparowana napisała wątek 'jak przekroczyć limit znaj' a gówno -,- Ni e da się -.- 



Kużffa , 9 lvl, 91 wyśw. na seku ... Unikat. Kurdee, czy tylko ja myślę, że to dziwne !!!! x(

A zobaczcie profil ;-;


Ja nie mogee ... ;-;



Heh, dziwne, 95 looknięć i co? Pewnie nawet to konto mięsiąca nie ma, i jak zdobyła uni *O* Muszę się dowiedzieć : - 3 Dziwne, prawda? Odwiedźcie jej profil jak myślicie że zrobiłam photoshop . Taa, napewno ;_; Kurde, co to jest .___. 

I jeszcze jeden ' cud ' xD :

Highscores > Moviestars > Pokaż najwyższe: Level/Fame , SC (odznaczamy ''niedawno zalogowane''). Co mamy? Tą całą Laurę ;--; Hacker 100%, nie ma co :D 

Ahh, msp robi się coraz dziwniejsze :') 

Btw, wiecie że Alicja odchodzi? Proszę;


O mój Boshe, tylko nie ona :'C 

A kto teraz będzie naszym fame'm .. 
SHIN!ee / ANNIIA .

W każdym razie, to ! ! ! Alicja ! ! ! i ALAKINGA były najbardziej znane :\

Nie wiem, jakoś tak dzisiaj smutna jestem :c 
Paa :c



Brak komentarzy: