wtorek, 31 marca 2015

Kurde x-o + nowy look + laba !!! :D


Hej ;_;

Cieszę się i jesztem też wkooorviona ..

'' Pięć osób zakupiło twój look'' what? ;_______________;

Te zieci są z**bane ;-; Sorka za słownictwo, Wika. Serio jestem wkurzona. I dlatego kupię dzisiaj brzydki look XD

No ale cóż, takie życie .. Alakindze miliony osób kupuje looki. Czyli jestę fejmę :3 Bo ludzie kupują moje looki :3

No a przed chwilą mój Grześ umarł :'( A ja go tak lubiłam :'C Nie pytać się kto to .. ;-;



Dobra, look kupiony..

Mam labę !!! XDDD No nie całkiem .. trza jutro rano wstać ;-; I wyjść z domu ._.

No bo ja ..
























































































Nie, nie mam testu kompetencji XDDDDD

Żart xd


Ale za to jest smutny dzień :'c












































































































Idę do spowiedzi przed świętami XDDDDDDDDD




































































Taki żarcik XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



































































































Pa :*





Brak komentarzy: