poniedziałek, 2 marca 2015

Mój dzień w szkole + zmiany i plotki Msp? - cała ja #.#

Kto pisze - Ja 
Kto czyta - Wy XDDD

Dobra, nie będę ukrywać mam zły dzień , ale .. możemy improwizować :p

Hyh ; ________ ; Przygotujcie się na kilkugodzinne ględzenie *_*

Angielski: Nie było anglika, była świetlica :D Hehehe :D
Przyroda: Oceny z testu :3 Miałam tróję :\ Ahh, ten pierwszy raz w życiu :') Chyba pójdę na poprawę w czwartek ;)
Polski: Takie tam c: Nudyy xD Nawet nie pamiętam co mieliśmy ;x
Matematyka: Powtórzenie ze skali ^-^ Łatwizna ....
Technika: Mały teścik na pocieszenie ;-; Jezuuuss v.v
Relegia: A tak se gadaliśmy . Pani miała dobry humor C=

No i taqq to wygląda U - U Nudy c'nie :DD

Ehh, czas zacząć przemowę milordy :# Czas zacząć :)) 
Po pierwsze, moja kol (z msp :) ) napisała mi, że krążą plotki o unikatach . W sumie, prawda. Czwartku przybywaj !!!!!!!!!! x-o xd Dobra, może prawda może nie. Ale się dowiemy za parę dni C: Z resztą przecież co roku są unikaty. W marcu . Ja mam parę unikatów- pamiętam jak rok temu bardzo chciałam mieć jakiś unikatowy tatuaż. No i się pojawiły, co to było :DD Teraz już nawet jakiś gówniany 2 lvl ma unikatowe buty albo coś ....... -,- A pamiętacie ten naszyjnik (środkowy palec c:)?? Huehh :)) Aż się boję co będzie za 3 tygodnie T.T Boję się T.T Boję się T.T Boję się Was krasnoludyyyyy T.T 

Obsesja ... Cóż, taki dar B) Więc ubierzemy Allien na żałobę X-O No to wio do szafy :D
Heh ,  Allien już się ubrała w profilku. Czytasz w moich myślach :''D No too.. pokażę Wam.. Hmmm.. xD Kurdee nie mg niczego wymyślić xD 

Przed chwilą mi wyleciała jakaś nitka ze spodni :x Lel xD

Chyba będę kończyć ale pobawimy się w straszenie ludzi za chwilę. Paczajta new post który niedługo opublikuję :DD

Paa :*


Brak komentarzy: