sobota, 28 marca 2015

HOTorNOT [1] + Vip? - Szaleństwa Marty xD


Witom :3

Piszę już dzisiaj po raz kolejny (ahh, kolejny ;-;).
Tak, mam vipa , przed chwilą sobie kupiłam xd Ale nie o tym,
najpierw pierwsza część posta.


HOTorNOT [1]

A naszą dzisiejszą ofiarą będzie ..

Pixi Star !!!

Wasza ukochana modka za chwilę
zmieni się w pośmiewisko :'D


Twarz:
Hmm .. Gdyby nie te czerwone usta (to mi zryło mózg ._.)
to byłoby całkiem, całkiem :p
8/10.

Włosy:
Różowy?? No serio.. a może jakaś dziewczynka
schakowała to konto i kupiła te włosy :o
Włosy same w sobie - spk.
8/10.

Góra:
Kurtka jest nawet ładna, bluzka też.
Czarny i biały = wowowow XD
10/10.

Dół:
Spódnica, tak? ;_; Taka dziecinna
i kolorowa. Błeeee. Ale nie bądźmy tacy
brutalni. Bo jeszcze Pixi da mi bana ! xD
3/10.

Buty:
Znowu tyle kolorów. Nie dało się inaczej, nie?
Nie dało. Zawsze mnie to wkurza. Całe szczęście
że to nie obcasy ;x
4/10.

Dodatki:
Po pierwsze, nie lubię torebek. Słuchawki się zlewają,
więc ich nie widać. Za to do opaski nic nie mam ;)
5/10.


8+8+10+3+4+5
=
38/60

Taka trója z duużym plusem.

No, Pixi się nie wykazała XDDD
Ona FATALNIE się ubiera moim zdaniem..

NASTĘPNA CZĘŚĆ JUŻ NIEDŁUGO ! ! !


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Po drugie o vipie.



Jakiego kupiłam? 
Oczywiście star Vip na miesiąc, a jak inaczej B)



Wchodzę se na msp, a tam ''Wielkanocna Wyprzedaż! :D''
No to powiedziałam mamie, że w takiej cenie jak normalny, to mama
powiedziała, że mi kupi wieczorkiem.
Koffana Mamusia <333


Pokażę Wam co kupiłam :3


Tak, nowa twarz, ciuchy i animka :3
Chyba jeszcze coś dokupię, ale co to nie wiem xdd


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Podobał się post? >.<
No ja myślę ^^


W poniedziałek/ wtorek coś napiszę :D



 
Wcześniej miałam 23 tysi ale jakoś tak przepuściło ..






Brak komentarzy: