niedziela, 29 marca 2015

Edycja limitowana !!! HOTorNOT dla Ali !


Przed chwilą siedziałam na msp i pisze do mnie Ala. I się pyta czy zrobię jest H.o.N (HOTorNOT). To się zgodziłam ^^ Za chwilkę ocenimy c:



HOTorNOT special


koteczek nie kot





Twarz:
Ala, masz bistą twarz !!! *O*
10/10

Włosy:
Ładne :p Fioletowe zawsze ładne ^^ Muszę się pochwalić,
mam takie same włosy (ale różowe), i mi się
strasznie podobają !
10/10

Góra:
Bluzka jest ładna. Nic dodać, nic ująć.
10/10

Dół:
Fajne te spodnie, ale znowu czarne .. Mogłyby być
granatowe/ czerwone, ale i tak jest spk >-<
8/10

Buty:
Creepersy. Gdyby (GDYBY !) spodnie nadal byłyby
czarne, butki - białe. Ale co powiedzieć, cały
czarny strój też jest ładny.
9/10

Dodatki:
Za dużo tatuaży. Te na ''klacie'' (XDD) .. 
Przydałoby się coś na głowę. 
6/10


10+10+10+8+9+6
=
53 !!!

Lepiej od Alicji !!!!!!!!
Super Ci poszło !

(piątka ^^)




Aha, i jeśli to teraz widzisz, pozdro dla Cb !!! :*



To pa xdd Już na 100% XD





1 komentarz:

Unknown pisze...

Dziena ^^ Pozdro 600 xd ;D Szupcio ♥