sobota, 14 marca 2015

Moje życieee .. xDD // Moje zdj ?

Hejjj *o*

Leżę normalnie leżę _._ 
Dobra, nwm czy się śmiać czy plakać xd

Dziaj moja najeczka z reala ma urodziny :')
Ale dzisiaj jest pogrzeb mojej cioci :'( (której nigdy nie widziałam XD).


Doobra, muszę Wam powiedzieć, że dostanę na urodziny vipka :D Więc pomóżcie mi wybrać;

  • Vip zwykły na miesiąc
  • Vip Star na tydzień
Ehh, no wiem że mały ale co mam zrobić jak dostanę jeszcze conversy ? xDDD

A co do zdjęć, to wrzuciłam wczoraj takie 2 (wy wiecie że nie-vip może wrzucać na dzień 2 fotki z tele? O.o) , jedno z Pikachu a drugie takie kotki kawaii =^.^= 

No to patrzcie na moje rysunki T.T


Nie wierzysz to wejdź w profil i daj lajka :3

I dzisiaj dodałam rano jeszcze takie zdjątko z Miku ale i tak nikt nie po'lov'kał (uu, nowe słowo :O) 


Ahhh, tak se gadam .. Muszę jeszcze matmę odrobić ;x Dobra, co tam C: 
Chyba zrobię nowe logo xd

I ekaniQ:


Górny i dolny pasek się załapał xd I kaska też :D Uwaga, nie daję pozderek >,<





Jak Brytysjko i Patriotycznie :') (XD)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Vip Star na tydzień