piątek, 6 marca 2015

Coś do add ( I CB TE)


Cześć Ludziku ;3

Tak...
wiele się porobiło....
Allien nie pisze
Kora chyba na razie też
i ja też ikde
Więc niespodzianka!!
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

..
.
.
.

.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.taaa...nuda cn?
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.NO TO GO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





.....

.
.

.
.
..............
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To ja już...jeszcze chwile obiecuję
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.JUŻ!!!!

Taaa.... od razu mówię

TO DO ADD
Każda z nas musi napisać jakiegoś posta przynajmniej 1 raz w tygodniu.
Jeżeli ma karę albo nie działa net to musi wcześniej napisać
Inaczej do widzonka z Bloga... jestem bezlitosna wiem!!!!
Ale cóż...No bo ja I kora Piszemy jak możemy a Allien..ja wiem że jej ciocia nie pozwala al...;-; kobito!!! -.- nawet od 3 mieśięcy nie piszesz....my tu po 50 postów a ty 3 ;-;
~Zoe

PS planuję zmienić wygląd bloga jak cuś ;)

Brak komentarzy: