niedziela, 29 marca 2015

HOTorNOT [2] + komplety + akcja !


  Hey D: Tu Wasza Matrh' ^^

  Dzisiejszy post będzie długi, aczkolwieknie mam dużo czasu, mam dużo planów. A teraz sobie właśnie jem prażynki i kruszę mamie na laptopa xD

  Więc zaplanowałam to tak:


  • HOTorNOT [2]
  • Komplety 
  • Akcja


  Czyli tak, jak w tytule. A teraz zacznijmy nasze HOTorNOT ! :)


HOTorNOT [2]


Nasza główna bohaterka ..

! ! ! Alicja ! ! !


Zobaczymy, czy okaże się ikoną mody xDDD.




Twarz:
Ładna, elegancka, ''przystojna'' XD Super !
Alicja ma naprawdę śliczną twarz!
10/10.

Włosy:
Jasno-brązowe z warkoczem. Mogłyby mieć kolor np.
czarny, blond. Ta barwa trochę dziwnie wygląda z policzkami,
ale mimo wszystko ok ..
8/10.

Góra:
+
Dół:
Jest to sukienka, więc spróbowałam połączyć te dwie rzeczy :p
Kolor - ładny, fason również. Jednak, jest trochę, yy .. za
elegancko? Widzicie te falbanki, strasznie duża
ta sukienka :\
15/20.

Buty:
Unikatowe balerinki (y) Białe najlepsze !!! ^^
10/10

Dodatki:
Hmm, no widzicie, z wiankiem wszystko w porządku,
rumieńce spoko, tylko te.. rękawiczki/ rękawy.
Właśnie, one są trochę dziwne, ale z drugiej strony
pusto bez nich.
8/10.


Wyniki:

10+8+15+10+8
=
51 !!!

Piątka z małym minusem

SUPER !!!


Jak na razie, lepiej od Pixi Star c:



NIEDŁUGO KOLEJNA CZĘŚĆ

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



[idę na obiad, czekajta xd]

  No jestem :3 Ale wkurzona i to jak D; Ostatnio jakaś chamica kupiła mój look .. Dobra, dałam spokój, a dzisiaj? Kolejna .. lovcia **** (nie podam nicku). Paczam se, a tu taki sam strój. No to napisałam do modów, dostanie nauczkę. A jak się ze mną zadziera to widzicie jak to się kończy XD. Więc :

Kupisz mój look = us. ze znay. 

Chciałam zrobić blok, ale teraz ta Pixi Srixi .... ;__;


  Dobra wiadomość ! Pamiętacie ; IĆ SPAĆ ? Odpisali mi ''damy blokadę/ coś tam coś tam'' (w poczcie msp) :D Super, czyli nie dostanę bana xddd


  No dobra, komplety. Mam se takie komplety które chcę niedługo kupić. m.in.: Wielkanoc, Emo, itede itede . No, ale macie:

1. Emo:




2. Wielkanoc ^^




3. Słodko ;*




  A jak kogoś zobaczę w tych strojach to nogi z tyłka powyrywam X(

Chcę właśnie te komplety kupić w najbliższym czasie :*





  A i mam taką akcję. 

''Pomóż biednej Marcie''
Marta cierpi z braku grafów, co powoduje niedotlenienie fejma. Jej roczne zapotrzebowanie przekracza 2 miliony. Pomóż jej, dając autograf. Nawet 50 fame się liczy. HELP!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



No wienc :3



Pomóż !!! xd


Od wczoraj zbieram xd I zebrałam ok. 5k gwiazdeczek ^^






Pa i do; dzisiaj/ jutra/ po-jutra/ środy/ triduum'a/ piątku/ weekendu XD




Ale ja jestem zajebista *O*

Brak komentarzy: