piątek, 13 marca 2015

Aktualizacja Moviestarplanet *u* + Wiadomość Specjalna ;3

Hejj xdd

Tu Wasza Kosiana Korusja .__. 
Huehuehue wiggle wilggle wiggle XD Tutututututu wiggle wiggle XD

Tak, odbija mi ;-; Wreszcie mam nie-książkę , przed chwilą zrobiłam rodzinkę Steven'ów i wycięłam se wąsy milorda c': Chyba się poryczę ze śmiechu :'D. 



Nom, gram sobie a tu ;
''Dostępna jest nowa wersja Moviestarplanet. Chcesz ją zaaktualizować? Zostaniesz wylogowany :)''
Ewangelia wg św. emespe , cytat 23 xDDD

No wiem, looool ;-; Szukałam tej całej zmiany (m.in. nowej gry, pokoju rozmów i tak dalej :D) no i nic . Jaki faq ;_________________;


Ahh, wiadomość specjalna !! xd . Mamy chyba nową redaktorkę- sylwiabar1 . Ma 11 lvl i do niej napisałam (żeby się skontaktowała z Wiką c: ). Myślę, że jeśli tu ''zamieszka'' to jej notki będą jednym słowem; zajebiste :D






Huhuehueki paaaaaaaaaaa xdd







1 komentarz:

Unknown pisze...

Widziałam . Też tak miałam .