sobota, 21 marca 2015

Wiosna !!! Wiosenny Look !!! loool xdd

No hey ,

mówi Kora :p Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić wiosennny look, bo mamy pierwszy dzień wiosny XDDD 

A i widzę, że Natka przed chwilą nam tu na gmail'a look wysłała xd Jaki śliczny, serio, pikny taki *u* No woooow po prostu, super, te kolory i w ogóle .. Ale Wam go nie pokażę bo to niespo ma być ;x

Sb teraz piszemy takie głupoty z Natalią XDDD Kompletne bzdury typu '' I love you '' XD Kuurde, zwariuję zaraz ;____________;





Ahhh, jakie słitaśne ^^ Aż mi gorąco . Może dlatego, że komp tak grzeje a ja w bluzie siedzę xD.


- - - - - - - - - - - - - - -


Lol, a mój tata se rugby ogląda w tv c; 


Za chwilę (no, za 2 godziny tak w sumie XD) będzie ttbz , ktoś ogląda ? :'D 

'' Tylko nieliczni się orientują .. '' - słynne słowa mojej kosianej Olusi c; .



Jp, ale ten laptop grzeje !!! Ale grzeje !







Jestę fejmę :3 Mam 35 lajków w 1 dzień :O Loooooooooooooooooolowatość :3





Paaaaaaaaa x-o

~ Looooolowatość z Piekła Rodem :3



1 komentarz:

Unknown pisze...

Musiałaś im o tym powiedzieć XDD Pikne looki !