sobota, 28 marca 2015

IĆ SPAĆ? + vip ^^ + nowe logo :D


Pewnie po tytule poznaliście że to ja. Marta. Po co się zwyczajnie przedstawiać, skoro można to zrobić tak xdd

Znacie IĆ SPAĆ? No znacie .. Straszne to się robi ._.

np:






A oto mój temat:


Poszukajcie sb w forum. Zobaczycie być może: IĆ SPAĆ? BUNT ! ,
IĆ SPAĆ VS FSTAWAJ ,
IĆ SPAĆ - PRAWDA CZY MIT , IĆ SXRXAXĆ .. itede ..


Pewna dziewczyna [nie powiem nicku, nie mogę ;x] zgłasza wszystkich za napisanie ić'a spać'a. Może Wy też ją kojarzycie c:
Mam nadzieję, że nie dostanę bana .. na zawsze .. Tak, miałam już 2.
Ale napisałam do modów, może mi odpowiedzą :D

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Wiecie, mam tg vipa, i już 20 zapro do znay .-. Teraz wiem, jak to jest
być ''fejmem'' . Ja nie mg XDDD
No, głównie, jakie głównie, różne lvl'e, nawet 20 ^-^


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Mam nowe logo, bo mam też nowy komplet ..
Raczycie zerknąć? :33






To pa, to było info z ostatniej chwili XD .




Ale szłit *o*

Brak komentarzy: