sobota, 28 lutego 2015

Wszelkie Pierdoły Marty ;_;

Wow , jeszcze ktoś to czyta :O Jestem zaskoczona, naprawdę .. Dobra nie będę tu Wam ględzić xd Muszę opowiedzieć. W sumie to wszystko :D

Dobra, robiłam ten durnowaty teledysk (robiłam 4 godz. bo mi nie wychodziło ;( ) no i komputer nagle zgasł ........ -,- . ''Kurna, co jest?!'' - a co ma być , laptop wyłączył się przed przegrzaniem :\. Ja nie mg, ale się wkurzyłam X( Potem jeszcze raz spróbowałam włączyć. I co?? Praca i mój cenny czas na marne X . X Nie no co to było ^-^ 

Heh, dzisiaj zamieszczę tu wszelkie pierdoły itede XDD możecie się spodziewać
beki i czegoś tam jeszcze C =

------------------------------------------------------------------------------------

Lol, dzisiaj taka jedna do mnie napisała ''Oddaj mi swoje konto !!!!!!!'' Wtf ? ;-; Kuurde, 
żal mi takich dzieci... Paczajta no tylko :D 





Boję się jej :// 
Wymuszała na znaj żeby jej konta oddali ;_________;
Heh ;-;
I faktycznie, ktoś jej zrobił vipa.
Żal mi tych debili # - #


-----------------------------------------------------------------------------------

Chciałam se wyszukać Clausa w znay ( nie wiesz kto to , KLIK ) i nie mg !!!!! O.o
A czytałam na blogu piec-dziewczyn (weźta na 1 piosenkę :) kosiam Coutin Stars :3)
o tym całym Clausie i często go odwiedzałam. Teraz nic v.v Sami spróbujcie c:


-----------------------------------------------------------------------------------------

Tak będę wyglądać jak kupię vipa :P



Które lepsze ? Nie mg się zdecydować :C


----------------------------------------------------------------------------------

To chyba na tyle, ale mam prośbę do adminek ;

Czy możecie zrobić takie rozwijane menu? Bo ja wiem jak to się
robi, ale nie chcę robić, bo nie jestem założycielką :)

Tu masz stronki Zoe:
 <- Klik :)

Fajne takie cuś jest, może takie zrobisz??? ^.^


Papatki *,*






Do zoba :*

1 komentarz:

Unknown pisze...

Martuś możesz dodać (najwyżej się usunie xd)