niedziela, 22 lutego 2015

Hacker ;-;

Tu Kora :P

Jak mówiłam, napiszę dzisiaj jeszcze notkę. Akurat dzisiaj moja znay Sarenkaxdx (11 lvlek) napisała wątek na forum że schakowała ją P!zza. Sama nie wiem czy jej wierzyć.. :\ To wydaje się podejrzane. Powiedziała, że miała konto lili00lili00 z 21 levelem. Zajrzałam na jej status -całkiem normalny .
A Wy co o tym sądzicie ? Bo nie wydaje mi się, żeby P!zza weszła na jej konto. Największy hacker na msp, i akurat ona ... Poniżej wstawiłam profile Sarenki i Lili ;


Jeszcze parę godzin temu tak rozpaczała !!!! ;-; Taa, jak jej teraz smutno ... -,- (jest teraz online).
Napisała z żalu temat na forum.. Waszym zdaniem to prawda? Ja nie jestem pewna, ona mogła wszystko zmyślić ;__; A jak ją pocieszali.......

 
No, to jest ''konto P!zzy'' ;-; Jakoś po statusie nie widać ;) Ale, nigdy nic nie wiadomo .

Dziwna sprawa. Przed chwilą próbowałam wyszukać naszego hackera. Zobaczcie :O :


Same podszywki, to widać :D Niektórzy mają '' starszne '' ctr, inni wyglądają jak anonki ;x Zastanawiam się nad tą sytuacją , próbowałam nawet napisać do tej całej lili00lili00.


(tak, tam na górze to Zoe :D) Nie odpisała ;C
Ale może jej nie było. Przez cały dzień nie zmieniła statusu , ubrania .

To wszystko wydarzyło się o godz 16-18 (byłam wtedy u dziadków)
A Wy co myślicie o tym całym zamieszaniu? Bo ja już sama nie wiem...

Widziałam jej bio .. Same kłamstwa, już sama nie wiem komu wierzyć!!!!!!!! x-o


O proszę ;______; No i co Sarenko ?!?! xDD
A i zobaczcie wpisy z kg:



''No dlaczego ty nie odpisujesz...?'' Rozwaliło mnie to XDD A co do wpisów.. P!zza to Ola?? xD Nie rozumiem, naprawdę. Sarenkaxdx powiedziała że P!zza ją schakowała (rym :D). A teraz gada o tej całej Olce .. Biografia mówi że właścicielka tego konta to Ola. Z resztą sami sprawdźcie ! :)

Będę już kończyć, a i jutro zrobię notkę o gazetce msp (jutro kupuję :P).

Papatqi :*


Brak komentarzy: