poniedziałek, 2 lutego 2015

Pomysły na Statusy


Hej nie zanudzam was ludki i piszę. No to tak. Kilka moich propozycji na statusy:

Jestem słodka jak cukierek, tylko obwiń mnie w papierek ;)
Krąży pogłoska że jestem BOSKA! 
Krąży plotka że jestem SŁODKA!
Jestem słodka jak malinka, ale kwaśna jak cytrynka ;)
Gdy ci smutno gdy ci źlee, daj mi grafa zlituj się!
Jeśli plan ''A'' nie zadziała, nie martw się!Alfabet ma jeszcze 31 innych liter ;)
Pieniądze nie dają szczęścia, dopiero zakupy ;)
Pieniądze szczęścia nie dają, ale za pieniądze można kupić żelki, a wtedy jest juz całkiem blisko do szczęścia :D
Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej, baw się i grzesz, miłością się ciesz!
Jedno słowo jeden gest jedne wyraz żal.pl
nie ma opisu-literki poszły spać
nie ma opisu klawiaturka na urlopie:)
Opis prosty jak wodorosty
zero smutku zero łez moje życie jest the best
wiele smutku wiele łez moje życie jest the best
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie..
S.Z.K.O.Ł.A. - Specjalny Zakład Karno-Opiekuńczy Łączący Analfabetów.
Regulamin dobrego ucznia - gdy szkoła się pali, gaś ją benzyną!
W życiu nie ma GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL :)
Są dni, są chwile, są ludzie i debile.
Szkoła jest jak narkotyk - dzieci powinny trzymać się od niej z daleka! (narkotyk musi być z X)
Trzeba być twardym... Jak żelki z biedronki :)
Zapałki - 10 gr, dynamit - 10 zł, widok spalonej szkoły - bezcenne
Do sprawdzianu trzeba dwojga: jeden pisze, drugi ściąga
Od aniołka mam skrzydełka lecz charakter od diabełka
Ładne oczy masz, ale nie twarz, zęby jak u konia, tyłek jak u słonia ;P
Nowe odcinki "Skazanego na szkołę" - od poniedziałku do piątku.
Dobrze, że szkoła nie trwa tak długo jak "Moda na sukces"...
Szkoła jest jak WC chodzisz bo musisz
Szkoła jest jak komisariat - o wszystko pytają bo sami nie wiedzą! ;)
Szkoła jest jak żmija: męczy, dręczy i zabija!
Wiesz co się liczy? Dzwonek gdy stoisz przy tablicy
Szkoła jest jak Biedronka - codziennie niskie oceny
Co sie tak gapisz? dawaj grafa lvl sam się nie wbije !

~ Zoe ^^

Brak komentarzy: